Saturday 15 March 2014

Roshairi Allawee Ramli Masih lagi Penjaga Gawang No 1???

16 March 2014, Segari - Penjaga gol LPP, Roshairi Allawee tidak nampak alasan mengapa dia tidak layak untuk kekal selaku penjaga gol nombor satu kelabnya, di sebalik aksi kurang meyakinkan ketika menentang Janamjg baru-baru ini. Sharbinee bolos 4 gol dalam dua perlawanan menentang pasukan-pasukan lawan di ranking rendah, selepas mengambil alih tempat utama penjaga gawangnya sejak perlawanan pembukaan musim ini.

“Saya dah buat yang terbaik, KEYAKINAN saya mula bertambah, ye lah lama tak main first eleven, so diberi peluang confident tu datang balik, terima kasih di atas kepercayaan coach Rajagopal, bolos memang bolos tapi saya sentiasa cuba perbaiki diri saya untuk jadi lebih baik, dan saya mahu buktikan saya adalah yang terbaik, no.1 , insyaAllah saya sudah bersedia untuk diturunkan bila-bila masa, yang penting main tanpa tekanan..”. – Roshairi Allawee Ramli.

No comments:

Post a Comment